fredag, juli 14, 2017

Matblommor

Välkommen till BlomBloggen

Det är himla trevligt med blommor, det tycker väl de flesta. På de ställen jag besökt så här långt i sommar har det nästan alltid stått en blomma på bordet vid måltiderna och det blir verkligen lite extra trevligt. En borde ha blommor på matbordet oftare.

Nu ska jag väl erkänna att alla blommor i kollaget inte kommer från matborden. Liljorna längst ner till höger fotade jag igår nä vi åt surströmming. De blommorna stod inte på bordet men i en kruka strax utanför altanen, så de var väldigt nära bordet. Rosen längst ner till vänster fotade jag vid besöket på Ellen Keys Strand men den är så himla snygg att jag ville ha med den ändå.

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: