fredag, maj 19, 2017

Blörk

Välkommen till VärkBloggen

Trodde att mensvärken hade gett med sig, åkte till och med till jobbet igår. Men icke. Det blev till att åka hem igen och här har jag stannat även idag.

Frustrerande är det och så får jag dåligt samvete gentemot kollegan

Har spenderat dagarna med att sova, titta på Four in a bed och diverse klipp med Stephen Colbert, Seth Meyers och Jimmy Kimmel på youtube.

Hade hellre varit på jobbet.

#Blogg100
80/100
Antal giraffkalvar födda - 1
Antal fågelägg kläckta - 4/4

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det bästa som hände mig var att allt togs bort - livmoder, äggstockar etc - då jag hade så väldigt mycket endometrios och hemska menssmärtor och rena störtblödningarna. Såååå ljuvligt att slippa allt detta! Nackdelen är att jag blev som kastrerade tikar/hundar brukar bli .. jag tänker bara på mat ,-)

Anni sa...

Fy ja, det där är verkligen en pina. Man kan inte tänka eller vara trevlig när det är så.

Har du kollat in Anouks videor på Youtube? Fantastiska. Inga snälla grejer om man säger så. Starka!

Vonkis sa...

Elisabet
Har funderat på det någon gång, att ta bort allt. Men jag har ju inte så här ont varje gång tack och lov.

Anni
Att vara trevlig är verkligen det sista som fungerar sådana dagar :-)
Det är ett tag sedan jag tittade på något med Anouk men hon har verkligen en bredd musikaliskt. Allt är verkligen inte lika stilla som Birds.

Versch sa...

Men usch vad jobbigt att få så ont!
Tur att det inte är jämt som du skrev ovan.
Hoppas det känns bättre nu iaf.