måndag, april 24, 2017

Sommarplaner

Välkommen till SommarBloggen

Sitter och försöker klura ut hur jag ska lägga upp den här sommaren. Det kommer att bli en hel del resor fram och tillbaka, det är redan klart. Frågan är bara hur många resor det ska bli.

Som vanligt blir det en sväng till Rättvik och Dalhalla för att njuta av en konsert med Malena Ernman. Det är fjärde sommaren Den ömma modern och jag åker dit. Innan dess blir det en sväng till Stockholm och konsert med Celine Dion! Fatta att jag ska se Celine live. Helt otroligt.

Dessutom ska vi ha en liten släktträff uppe hos päronen.

Min största fundering är om jag ska åka till Ö-vik innan Rättvik men då behöver jag åka upp en gång till för släktträffen.

Ett annat alternativ är att åka till Rättvik och åka direkt till Ö-vik därifrån och vara uppe till släktträffen, men det kan bli lite väl länge att vara hos familjen. Både för mig personligen och för växterna för balkongen...

Eller så åker jag till Rättvik, åker hem igen och sedan blir det en tripp till Ö-vik lagom till släktträffen.

Ja ni ser. Det är inte direkt världsfreden jag försöker få rätsida på men lite att klura på är det allt.

Förövrigt är det idag åtta månader kvar till julafton.

#intresseföreningenantecknar


#Blogg100
55/100
Antal giraffkalvar födda - 1

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: