lördag, mars 04, 2017

EFIT 4 mars 2017

Välkommen till FotoBloggen

Mycket som händer idag, Melodikrysset, Melodifestivalen och Ett foto i timmen.

06. Uppe och äter min första frukost.

07. Ser en stand-up samtidigt som jag försöker somna om. Jo,, jag somnar bättre när det är ljud på.

08. Dags för frukost nummer två, den var mycket godare än den första.

09. E och jag skriver inköpslista inför kvällens mellomys.

10. Löser Melodikrysset. E hjälper till och S röjer i källarförrådet.

11. A har lyckats lösa problemen med sitt legobygge. Nu sitter vingarna kvar och den tippar inte!

12. Ser försnacket inför damernas 3 mil i skid-vm.

13. Det lagas lunch. Vi fick väldigt goda raggmunkar med fläsk.

14. Ser slutet av tremilen. Det blev ju spännande i överkant det här. Lider verkligen med Charlotte Kalla.

15. På returpunkten och slänger lite grejer.

16. Har finbesök under kvällen så vi passar på att gå ner med lite källsortering.

17. E spelar lite piano för mig på sin app medan jag lägger in gårdagens tvätt i garderoben.

18. Dags att påbörja Mellomyset med varmamackor, komplett med en flaska Fenuril

19. Innan Melodifestivalen sätter igång kikar vi in hos hos Olivia för att se om det hänt något. Det hade det inte.

20. Andra Chansen är igång och det hjärtröstas för fullt.

21. Vi väntar på resultatet tillsammans med Linda Pira.

Det var dagens bilder. Här hittar du fler deltagare i dagens EFIT.


#Blogg100
4/100
Antal giraffkalvar födda - 0

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

9 kommentarer:

Versch sa...

Händelserik dag. :) Inte helt fel med två frukostar. ;)
Blir mello även här ikväll, såklart! :D

Annika S sa...

Kikar in på din EFIT dag, fullt upp, hoppas ni får en trevlig kväll

/Annika
https://auroraaurum.wordpress.com/

Bloggblad sa...

Jag brukar sätta i öronpropparna på iPhonen och lyssna på antingen andliga sånger i P1 eller Lördag med Lisa på SRplay. Jag brukar somna om snabbt då.

Vonkis sa...

Versch
Det är verkligen inte illa. Speciellt inte när någon annan fixar den andra :-)
Självklart blir det mello :-D

Annika S
Fullt upp, heeela dagen :-)

Bloggblad
Skulle kanske testa de andliga sångerna nästa lördag.

Joakim sa...

Damn, raggmunk och fläsk lät gott :D

Versch sa...

Det förstår jag verkligen! ������

Anni sa...

Idag var det mycket på schemat! Tur att alla olika roligheter inte krockade, eller gjorde någon det?

mossfolk sa...

Men skrutt, jag har missat blogg100. Nu ska jag läsa ikapp och se var du är, för det ser inte ut som hemma?

Vonkis sa...

Joakim
Det var det verkligen :-)

Versch
:-D

Anni
Inget som krockade men roligt var det. Sedan ser det ju väldigt mycket ut när en koncentrerar dagen till några bilder. Har vilat en del mellan fotandet också :-)

mossfolk
Blogg100 har bara hållit på i några dagar så hoppa på nu!
Började dagen bort men slutade hemma.