söndag, augusti 31, 2014

Till K

Välkommen till SaxBloggen

Jag har gjort något oförlåtligt. När jag var på Bråvalla Festival i somras och lyssnade på Movits! spelade jag in en liten musiksnutt till min kära vänn K och messade till att hen skulle titta in här i bloggen dagen efter för att titta. Och så lade jag aldrig upp klippet!!! Får väl skylla på den jävulusiska mensvärken som även gjorde att det inte blev någon tredje dag på Bråvalla för mig.

Men men. Bättre sent än ännu senare. K, det här är till dig. NJUT!



Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag njuter! Taaaaaaack! Lät så grymt!

Vonkis sa...

Vassego.
Vet ju hur mycket du älskar saxofonsolon!

Ruta Ett sa...

Saxofon is da shit! (som somliga uttrycker det hemma hos mig)

Vonkis sa...

Ruta Ett
:-D