tisdag, mars 25, 2014

Måste leta efter en stooor sten

Välkommen till RåttBloggen

Alltså, jag har redan lite fobi när jag ska gå på toan efter att ha läst i tidningen om folk boende på åttonde våningen eller något sådant sett råttor i toaletten.

bild från SVT
Nu måste jag dessutom oroa mig för råttor i den här storleken?!? Jag får nog ta och göra som farmor gjorde och lägga en tegelsten på toalocket. Men i ärlighetens namn, om råttan är sådär stor behöver jag nog lägga en stenbumling på locket...


Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak
#Blogg100

2 kommentarer:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan Vonkis !

Usch! För längesedan var det väl något liknade, tittar alltid, värst är på natten, då jag går upp. Har en batteridriven lampa som ger lite ledsyn.Då är jag för trött att ens bry mig om att titta.ryser vid blotta tanken.

Ha en fin Onsdag

Kram Mi

Vonkis sa...

Vitsippan
Jag spolar alltid innan jag öppnar toalocket. Troligen hjälper det inte alls men jag gör det ändå.