lördag, mars 09, 2013

Mycket blir det

Välkommen till SysselsättningsBloggen

Ibland får jag för mig att göra en massa saker samtidigt. Idag är uppenbarligen en sådan dag. Inte nog med att jag fått för mig att storstäda lägenheten, vilket betyder att det just nu ser ut som kriget här i lägenheten. Just idag har jag även fått för mig att jag, för första gången någonsin, ska göra fläsklägg och rotmos...

Bara att skala det som ska användas till maten tog vad som kändes som en halv evighet. Men nu står i alla fall fläskläggen och småputtrar på spisen.

Blir spännande att se hur det smakar, och om jag hinner bli klar med storstädningen den här helgen eller om jag kommer på andra saker att göra.

Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

Inga kommentarer: