fredag, mars 30, 2012

Smakråd

Välkommen till VirkBloggen


Det här med att kombinera färger har aldrig varit min starka sida. Därför är jag tacksam om jag kunde få lite hjälp av er innan jag sätter igång med nästa par TV-sockor.


Går det att kombinera turkost, rosa och lila (ja, färgen längst in är lila även om den ser mer grå ut på bilden)?.


Psst, ni som använder Blogger. Vad tycker ni om det nya utseendet när kvinna ska skriva inlägg? Jag tycker det känns väldigt rörigt. Hoppas det bara är av ovana.


FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Cyberforce Anonymous Mediafire
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

Cecilia N sa...

Jodå, nog kan man kombinera ihop de färgerna.

Suzan sa...

Ser bra ut. Tror att jag känner en ivrig spekulant på just den färgkombinationen.

Vonkis sa...

Cecilia N
Då kör jag på och gör nästa par i den här kombinationen.

Suzan
Hmm, det skulle ju kunna ordnas ;-)