måndag, april 18, 2011

När det inte går som jag tänkt

Välkommen till FågelBloggen

Fick en liten chock på väg till jobbet i morse.

Hel plötsligt gick det en tjäder över vägen.

Just det.

En tjäder.

Mitt i bostadsområdet.

Bilar körde förbi och den brydde sig inte. Så jag tänkte, varför inte fota fågeln?

Ser du den?

Nej, just det. För när jag tog upp mobilen får att fota, då fick han fart under fötterna.


FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Kalmar Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Bildtroll sa...

Du vet hur det är, vi människor ser vad vill se..och jag vill se en tjäder. Tur att du inte såg en varg iaf.

Vonkis sa...

Bildtroll
Det var det sannerligen.

lillasyster sa...

jisses vad jag skrattade när jag läste det där :)
ringde pappa men höll inte på att kunna förklara för jag bara skrattade...
han lät mest chockad att du sett en tjäder i norrköping :)

Vonkis sa...

lillasyster
Det bjuder jag på :-)