söndag, april 10, 2011

Kanske är decoupage min grej

Välkommen till PysselBloggen

Ibland får jag för mig att jag är kreativ och så länge jag får kopiera sånt som någon annan har gjort brukar det gå ganska bra att fejka min kreativitet.

Nu kan jag ha hittat min grej.

I tisdags provade jag på decoupage hos FhUN (Föreningen för Hållbar Utveckling i Norrköping).

En omgjord bricka och några påskägg blev resultatet. Det kanske inte är världens mest komplicerade saker men jag är rätt nöjd ändå.

Det kommer att bli fler prova-på tillfällen framöver. Om du vill testa decoupage kan du lämna en kommentar så återkommer jag med information om tid, plats och pris.


FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Kalmar Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Alltid lika kul att åstadkomma ett synligt resultat med egen handkraft!

Tankevågor sa...

Vad fint! Jag skulle också vilja prova det där. :-)

Madicken sa...

Nice! Ska bara meddela att jag har fel på min blogg. Det går ej att publicera, har inte gått på länge..utom den där psalmen fast texten pressades ihop. Nu vet jag inte hur jag ska göra - skrota o starta ny? Orkar jag? Hinner jag? Vet inte men önskar dig en fin påskvecka iaf :)

Vonkis sa...

Klimakteriehäxan
Det är det sannerligen.

Tankevågor
Gör det! Det är tokroligt. Du får kolla om det finns någon pysselaffär som ordnar med prova-på.

Madicken
Konstigt att det ska bråka sådär för dig. Prova att starta en ny på samma konto.