fredag, april 08, 2011

I valet och kvalet

Välkommen till KvalBloggen

Ikväll gäller det.

Modo mot SSK.

Vinnaren spelar i Elitserien nästa säsong.

Förloraren hamnar i Allsvenskan.

Nu måste jag bara bestämma mig för om jag ska följa matchen eller inte. Vete tusan om mina nerver kommer att hålla för det här. Men att famla i mörkret och inte veta alls hur det går känns inget vidare det heller.

Dagens i-landsproblem kanske men jobbigt väl ändå.

Kom igen nu Modo!

ÖKA!!!

Läs mer
Örnsköldsviks Allehanda ÖA ÖA ÖA ÖA ÖA ÖA ÖA Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Aftonbladet Expressen Expressen Expressen Expressen Expressen Expressen SVT DN SvD SvD

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag upptäckte att du länkat till ett av mina inlägg och det blir jag förstås jätteglad för. Dels betyder det ju att du har hittat till min sida och inte tycker det var bara skräp och dels är det alltid trevligt att länkas från en sida som bl.a. vill ha bort Sverigedemokraterna.

När det gäller ishockey är jag skamligt okunnig, typ tittar gärna på VM-finaler när Sverige är med, men inte mycket mer.
Men trots att jag är Göteborgare/Stockholmare så gillar jag Norrland skarpt så jag hoppas på MoDo :D

miyala sa...

Följ den... dela smärtan!!! ;)

Lycka till kramar! Du kommer att behöva nerver av stàl! Det skulle jag behöva. Kanske borde följa den själv?!?

Kram

Vonkis sa...

Peter Larsson
Jag inte bara gillade det jag läste, jag lärde mig även att buskträdet som växer hos mina föräldrar med största sannolikhet är en smultronschersmin.

Hejja Modo och nu för SD :-)

Miyala
Ja du, det borde du nog, om du nu anser att jag ska följa matchen så. Som sagt, dela smärtan.

Eftersom jag sitter kvar på jobbet än kommer jag nog att missa den andra perioden oavsett. men den första och sista kanske jag följer då.

Anonym sa...

Vad kul om du fick reda på att föräldrarna hade en smultronschersmin.
Det var lite tanken när jag började blogga att sprida dela med mig av lite kunskap jag samlat på mig som "nyfiken i en strut" i över 50 år.

Jag har rest och jag har undersökt och jag har läst och jag har frågat och i alla fall lite av det jag fått reda på och lyckats komma ihåg ville jag ge tillbaka så dt är därför jag skriver om allt möjligt.

Det verkar gå fint för MoDo ju.