söndag, mars 06, 2011

Ångest ångest är Modos arvedel

Välkommen till ModoBloggen

Helt ärligt vet jag inte vad det är som stör mig mest.

Det faktum att Modo med tre omgångar kvar låg på slutspelsplats och därmed hade saken i egna händer. Det var ”bara” att vinna de matcher som var kvar. Och helt ärligt var motståndet inte så där överväldigande med spel mot Frölunda, Luleå och AIK. Och hur går det? Förlust i alla tre matcherna.

Eller så är det att jag överhuvudtaget trodde att Modo skulle klara att knyta ihop säcken av egen kraft som stör mig.

Jag menar, det var likadant i fjol och vi vet ju hur det gick.

Det känns som att Modo varit Elitseriens ängsligaste lag den här säsongen, trots all rutin som många av spelarna har. Tyvärr känns det som att den ängslan kommer att ställa till det även i kvalserien. Jag är inte alls övertygad om att Modo klarar av att gå upp direkt igen.

Undra sa flundran om det inte vore bäst att bänka flera av veteranerna redan under kvalet.

Läs mer
Örnsköldsviks Allehanda ÖA ÖA ÖA ÖA ÖA ÖA Aftonbladet Aftonbladet Expressen Expressen Expressen

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Micke sa...

Det blir nog hårt det här.. Huvvadå!

Börjar och slutar mot Södertälje och vi vet ju hur det gått tidigare om åren då det bara varit att vinna mot Södertälje..

Vonkis sa...

Micke
Jo...
Eller hur det gått för Modo vid måste-matcher.