söndag, februari 06, 2011

Mer Marie

Välkommen till MelloBloggen

Gårdagens tävling var det lite si och så med. Det kändes rätt lovande efter tjuvlyssningen men när det väl blev tävling levde bidragen inte upp till förväntningarna, tyvärr.

Sedan är det så klart väldigt pinsamt med missarna som SVT stod för. Först när de spelade Dannys In the club när han presenterades som en av de fem bidragen som gått vidare, då förstod man ju att han hade gått direkt till finalen. Och missen med fel namn på de som gått vidare... illa illa.

Till nästa lördag hoppas jag på bättre låtar, noll missar från SVT och att Marie Serneholt får ett bättre manus där det tydligare framgår hur rolig hon är.

Läs mer
Aftonbladet Aftonbladet AftonbladetTV Expressen Expressen Expressen Expressen

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

1 kommentar:

Micke sa...

Jag såg ju inget alls av det jag eftersom jag var på vift till Stockholm&Tallinn. Inte alls kul då de klantar sig så.

Tack för presenten/uppvaktningen också <3, finns lite på sidan min om det nu.