lördag, februari 12, 2011

Men attan i mattan

Välkommen till I-landsBloggen

Först går man och väntar på snödroppar, jag menar, snön var nästan borta, solen var framme flera timma om dagen så en helt orimlig önskan och väntan var det inte. Men vad är det som kommer?

Snöflingor!

Jäkla skit.

Som om det inte vore nog.

Gick in på ansiktsboken och såg till min stora glädje att det kommit ett meddelande från Mammas Nya Kille, det löd ”På lördag så sänder SVT2 Klungans föreställning "Det är vi som är hemgiften", missa inte!”

Stor glädje!

Tills jag insåg att programmet sänds klockan 20:00...

Ibland är livet så hårt och orättvist.

Läs mer
SVT Veckans föreställning Klungan DN SvD Västerbottens Folkblad Norrlandsoperan

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Wikileak Julian Assange
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

lillasyster sa...

bryt ihop när du inte hittar det på play vet ja :)
borde finnas där om inte så i alla fall efter sändningen...
kram

Vonkis sa...

Lillasyster
Ja om det inte kommer att finnas där efter sändningen, då vet jag inte vad jag gör. Då bryter jag nog ihop utan att komma igen.