måndag, december 13, 2010

Mot beach 2012, träning

Välkommen till 2012Bloggen

Idag kom jag äntligne iväg på träning igen och vet ni vad? Håll i hatten nu. idag sprang jag på motionsbandet, två gånger! Ja, det var ju inga långa löpstunder men två gånger 2,5 minuter blev det. En sak noterade jag under springandet. Jag behöver köa en ny sport-bh...

Förhoppningsvis blir det lite mer vardagsmotionerande för mig nu fram till julavslutningen nästa vecka. Eftersom det var så kort tid kvar på terminen har jag inte köpt något nytt busskort så nu går jag både till och från jobbet. Får se hur länge det håller i sig.

En sak till. Kom på idag att jag glömde att väga mig i torsdag, säger kanske en del om hur det varit på jobbest sista tiden. Ska bli intressant att se vad det blir för resultat på torsdag.

FRA:are – download torrent Piracy The Pirate Bay Julian Assange Wikileaks
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

1 kommentar:

lillasyster sa...

pappa tittar på LYXFÄLLAN!!!!!