torsdag, oktober 21, 2010

mot beach 2012, vägning 11

Valkommen till 2012Bloggen

-500 gram och är inte speciellt nöjd med det resultatet, hade förväntat mig mer efter den här veckan.

ja ja, det är bara att fortsätta på.

Har satt upp som mål att börja det nya året med att väga under 90 kilo. Det innebär en viktnedgång på närmare ett kilo i veckan. Borde inte vara helt omöjligt.

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna ur Riksdagen - Ja tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Evas blogg sa...

Är du med i Viktväktarna eller har du ett eget program du kör? Bra jobbat! Själv är jag helt ute i kaloriträsket igen.

Vonkis sa...

Eva
Tack så mycket.

Kör viktväktarinspirerat. Var med i VV förra gången jag gick med. Har börjat hos dem en sväng igen efter det men störde mig på att de ändrat en massa points hit och dit.

Jag vet ju att systemet de hade förut fungerar för mig så jag kör på det. har inte börjat räkna p än, vill få in nya vanor och inte börja tokköra med en massa nya saker på en gång.

Försöker se det här som en långsiktig förändring men blir lite frustrerad ibland.

Marianne sa...

Du har inspirerat mig och idag var jag och tränade. Väger du dig en gång i veckan? Vilken dag?

Vonkis sa...

Marianne
Vad kul att höra!
Jo, idag är det torsdag och jag har vägt mig. SÅ torsdagar är min vägningsdag ;-)