torsdag, augusti 19, 2010

Mot beach 2012

Välkommen till 2012Bloggen

De senaste två åren har jag lagt på mig och lagt på mig och lagt på mig en massa vikt. Sedan i fredags har dock trenden vänt. -2,7 kilo efter att jag "bara" dragit ner på sötsaker ordentligt. Ska bli intressant att se vad som händer när jag kommer igång med att motionera regelbundet också.

FRA:are – download torrent Piracy HA
Modo vårt Hjärtelag
Vi som vill ha Hanna Hedlund som nästa Allsångsledare på Skansen
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

8 kommentarer:

Andelieb sa...

Härligt!!! Bra jobbat!

Själv räknar jag med en ganska rejäl viktökning framöver, men även en rask "bantningskur" i slutet på Januari då ;-)

Vonkis sa...

Andelieb
Har en känsla av att du kan sikta redan på beach 2011 :-D

Anonym sa...

I believe in you honey!
Fàr jag se dig här i Schweiz i nov?

/Kramar Miyala

Andelieb sa...

Vonkis: Tja, det tog mig ungefär ett år att komma i de gamla byxorna igen förra gången, men baddräkten är ju å andra sidan ett tämligen elastiskt plagg.... ;-)

Anne-Lie sa...

Bra gjort att sluta med sötsakerna - ännu bättre att det ger så snabba resultat! Det är bara till att "keep on walking";-))

Vonkis sa...

Anonyma Miyala
Mörsi båokåo.
Vi har lov första veckan i november, funkar det för er?

Andelieb
Nakenbad kan kanske vara ett alternativ också?

Anne-Lie
Nja, där är ju walkar det har blivit för många av
(käre värld, jag har umgåtts för mycket med folk med knasig humor).

Andelieb sa...

Vonkis: Näääääääääääää! :-)

Anonym sa...

Japp, det fungerar alldeles utmärkt! Vilken utopi om jag fàr 2 st besök i höst:). Hösten brukar annars vara làààààààààààààààààààng!

KOM!

/Kramar Miyala