lördag, maj 15, 2010

Två dagar med Eyjafjallajökull

Välkommen till AskBloggen

Hittade den här hos Micke och måste dela med mig av den. De som har gjort filmen har tagit ett foto i minuten och sedan satt ihop det till en sån här timelapse. Den här är från 1-2 maj, mitt under Eyjafjallajökulls utbrott.

Iceland, Eyjafjallajökull - May 1st and 2nd, 2010 from Sean Stiegemeier on Vimeo.



Dagens FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

5 kommentarer:

Evas blogg sa...

Häftigt! Och nästan exakt där filmen är gjord, dit ska jag i augusti (hoppas jag).

Vonkis sa...

Eva
Åh, ska du! Vad kul!

Anders Svensson sa...

Varför vill du inte ha det enda politiska parti i Sverige idag som värnar oss svenskar representerat i Sveriges riksdag?

Vonkis sa...

Anders Svensson
Kanske för att jag inte anser att de "värnar oss svenskar", odemokratiska krafter kan inte göra det.

Micke sa...

Ja, visst var det häftigt!
Gamla planet där gjorde ju det lite mysko på nått vis med.

Nu är badpremiären avklarad här i sjön! :)