söndag, maj 30, 2010

Hon fattas mig


I natt somnade mormor in

16 kommentarer:

Andelieb sa...

*håller om vonkis*

Madicken sa...

Stor kram!

Evas blogg sa...

Varm tanke och kram!

Morgondimma sa...

Kram!

Bloggblad sa...

Så tråkigt det är, det här oundvikliga. Hjälper inte att vi alla vet att livet slutar förr eller senare.

Hon ser så himla nöjd och go' ut, hoppas att hon trivdes med livet så länge det varade.

"Mätt av levnad, trött av år..." skrev jag i dikten till min mammas dödsannons... (Som Elisabet i Ystad lånade till sin mammas, de var samma andas barn!)

Kram!

Humlan sa...

Stor varm kram!

Jorma sa...

Beklagar din förlust! Hon såg ut att vara en härlig människa, många ljusa minnen därifrån kan jag tänka mig.
Kram

Elisabet. sa...

Ja, så är det verkligen .,. som Bloggblad skriver.

Och så rar och fin hon ser ut på bilden, din mormor.

Lilltrolls far sa...

Vi tänker på dig och din mormor!

Anonym sa...

En fin bild som du valt Vonis. En bild som verkligen visar vår mamma/mormor/farmor/svärmor/mormor Margit.

Hon kämpade på in i det sista, men fick somna in i lugn och ro i sitt eget hem. I fredags fick jag en nyss färdigvirkad pannlapp!

Mamma Marianne

Anonym sa...

Hon kommer alltid att finnas hos dig vart du än är o vart hon än är. Tänker pà dig vännen och hàller om dig i mina tankar.

Hon var underbar och har säkert en särskild plats i himmelen nu!

Styrkekramar/Miyala

skoggie sa...

Jag beklagar sorgen... tänker på dig...

kram sarah

Channal sa...

Varm Kärleksfull TRÖSTKRAM! Tänker på dig min vän.

Marianne sa...

Hej

Skulle vilja vara hos dig nu, krama dig, stryka dig över håret och på armen. Hör av dig när du vill, om du så bara vill veta att jag finns på andra sidan luren.

lång kram

Anonym sa...

Älskade vän!

Jag vet hur mycket du älskade din fina mormor! Skickar den största kramen till dig ! Beklagar sorgen!
/ Annie

Vonkis sa...

Tack.