tisdag, april 06, 2010

Synd, syndigaste, Vonkis...

Välkommen till SjukBloggen

Först av allt, om du är av den känsligare sorten ska du inte läsa längre.

För första gången sedan januari 2001 har jag åkt på magsjuka och jag menar ordentlig båda-hållen-sjuka-och-till-slut-bara-krampspy-luft-magsjuka.

Det var helt enkelt väldigt väldigt synd om mig.

Tack och lov har lillhyster servat mig med proviva blåbär, vatten och apelsinklyftor.

Sent igår kväll vågade jag mig på en kokt potatis och kramperna blev inte så jobbiga som jag hade befarat.

Idag har jag huvudvärken från hvete, så det är fortfarande väldigt väldigt synd om mig.

Villa bara att ni skulle veta.

Att det är väldigt väldigt synd om mig alltså.

--------
Av någon anledning verkar folk här uppe är i Ö-vik nu) tro att man inte smittar längre när man väl börjat att sp*y. Var har de fått det ifrån???
--------

Dagens FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Så då är du i karantän nu ett par dagar! Stackare-♥-