fredag, april 02, 2010

Långfredag i Köpmanholmen

Välkommen till LångfredagsBloggen

Jo, jag kom fram den här gången också. Är alltså uppe i Köpmanholmen under påsklovet och här är det rätt mycket snö kvar måste jag säga.

Tror faktiskt att det här är första gången jag är uppe i Ö-vik under påsken sedan jag flyttade till Norrköping. Två gågner har jag åkt till Schweiz under påsken men annars har jag nog hållit mig i Nkpg. Tror jag.

Ja ja.

Tyvärr lämnade jag mitt superfina påskägg från Indiska i Norrköping så det blir till att njuta av den här bilden istället.

Snyggste ägget, eller hur!

Dagens FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååå! villl haaaa... måste haaaa...finns dom i lila?

Vonkis sa...

Anonym
Nja, inte lila vad jag vet, men rosa. http://hannelesjul.blogspot.com/2009/03/fina-paskagg.html

Andelieb sa...

Glad påsk!