lördag, april 03, 2010

Håller tummarna för en ledig helg i sommar

Välkommen till FestivalBloggen

Håller tummrna för att jag inte ska behöva jobba något den här sommaren, eller att jag i alla fall är ledig 9-10 juli då årets Skulefestival går av stapeln.

I och för sig är det bara Anna Bergendahl som drar på fredagen än så länge men på lördagen ska både Louise Hoffsten och Amanda Jensen uppträda.

Och på tal om Amanda Jensen och Skulefestivalen.

När jag var på festivalen för två år sedan uppträdde en släking till Amanda, Halvard Jensen. Han inledde den allra första fesivalen 1984.

Läs mer
Örnsköldsviks Allehanda


Dagens FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jobba på sommarlovet... hm... det är ju pga sommarlovet som jag är lärare!

Fast för 20 år sen var jag sugen på att pröva nåt annat och jobbade på Brunnen, i receptionen, nästan hela sommarlovet. Det var intressant, men det var jobbigt...

Vonkis sa...

Bloggblad
Receptionen på Brunnen, det låter som ett sånt jobb då man kan träffa väldigt många intressanta människor.

Jag har inte haft en ledig sommar sedan första året på gymnasiet. Sedan jag fick jobb har jag bara haft terminsvikariat eller läsårsdito och m.a.o inte vetat vad jag ska göra kommande höst. Vet inte för vilket år i ordningen det är som jag hoppas på en ledig sommar :-)