torsdag, april 08, 2010

EFIT 8 april 2010

Välkommen till FotoBloggen

Idag är det inte bara Romernas nationaldag, det är även en EFIT-dag.

06:00 Vaknar av att post-magsjukeförkylningen har blivit värre och inmundigar dagen första kopp pepparmyntste.

07:00 Kurerandet fortsätter med att jag stoppar i mig apelsiner.

08:00 Gett upp kurerandet och föröker istället få ordning på den där filten jag påbörjade för sisodär en graviditet (bara en tidsangivelse, jag varken är eller har varit gravid, tack och lov) sedan.

09:00 Har jag tur bjuder min ömma moder på dillkött senare idag, det är i alla fall vad det ska bli av de här härliga bitarna.

10:00 Hjälper samma ömma moder att vika lite tvätt.

11:00 Pustar ut framför datorn och fnissar lite elakt åt Superprinsen.

12:00 Fortfarande framför datorn, spelar det spel jag faktiskt inte alls är det minsta beroende av, kan sluta precis när jag vill.

Inser att jag inte orkar fota och lägga ut med bilder idag, det var en jäkla förkylning det här.

Fler EFIT:are för denna dag hittar ni här.

Dagens FRA:are – download torrent Piracy Jihad Jane
Modo vårt Hjärtelag
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

7 kommentarer:

Bloggblad sa...

Hoppas du frisknar till snart - från alltihop även dataspelsberoendet... Vet du, jag har aldrig nånsin spelat ett dataspel. Jag är nog originell.

Micke sa...

Jaså, du är lite sjuker där?
Krya på dig!

Anne-Lie sa...

Krya på dig!

Vonkis sa...

Bloggblad
Den här förkylningen verkar tyvärr inte vilja gå över i första taget. Aldrig spelat datorspel säger du, forsätt så, de är ett gissel.

Micke
"Lite sjuk"?
Du har missat att läsa att det är väldigt väldigt synd om mig som är så äldans sjuk hör jag.

Anne-Lie
Tackar, gör mitt bästa.

Joakim sa...

tittar förbi på din dag

Channal sa...

Kryapådigkram... du måste bli pigg till måndag!

Bubble Shooter sa...

Brukar använda din länk för att hitta till min tidsdödare men den verkar inte fungera längre? Får bara vit skärm och varning i explorer om tredjeparts-nånting. Efter googlat en massa hittade jag en annan sida som hade samma spel som fungerar, tänkte att den passar bra här¨också!
http://www.gratisspela.se/spel/bubble-shooter/