fredag, december 18, 2009

Nu är det slut på terminen...

Välkommen till LovBloggen

...det är dags för jullovsMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSSSSSSS

Efter en dag med städning, Harry Potter, glögg, knackig sång med den provisoriska kören, fantastisk solosång, skumtomtar, barnkramar och tapas på La Uva är nu terminen slut och jag har LOOOOV.

Idag ska jag packa, städa och fira Världens Sötaste Norrköpingsbo.

Dagens FRA:are - Massförstörelsevapen
Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Lilltrolls far sa...

Glattis!!!

Bloggblad sa...

jag har ju tjuvstartat jag... fast det känns inte riktigt som lov eftersom jag hostar och har knaggliga luftvägar.

Anonym sa...

Grattis till ditt FÖRSTA LEDIGA jul lov på mååånga år / Elisabeth

Vonkis sa...

Lilltrolls far
Mörsi!

Bloggblad
Det är väl typiskt, att bli sjuk lagom till lovet. Krya på dig.

Anonyma Elisabeth
Mörsi båokåo, ska verkligen njuuuuta av varje ledig stund.