lördag, december 12, 2009

Nostalgi så här på morgonen

Välkommen till NostalgiBloggen

Har som vanligt radion på så här på morgonkvisten, det är så mysigt att ha Ring så spelar vi på i bakgrunden när jag plockar här hemma.

Men, så plötsligt hör jag en låt som får mig att stanna till. Den påminner om den tiden när jag ansåg att Anna Book var en fantastisk sångerska. Men den påminde även om trevliga saker, om mysiga jullovsmornar med dopp i gryta utan själva doppet men med skinkan.

Låten som spelades var den här



En väv av legender med Martyna Lisowska, från Toffelhjältarna


Dagens FRA:are - självmordsbomba

Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Anonym sa...

àh, jag äääälskade den när jag var liten! Nostalgi:)!!!

/Miyala

Vonkis sa...

Miyala
Har du sett att pappa skrivit till dig i bloggen? En kommentar i firarbloggen.