onsdag, december 09, 2009

Bloggträff

Välkommen till BloggBloggen

Var på en minibloggträff igår.

Träffade den Norrköpingsbaserade MODOiten Susseribloggeri och såg på matchen Modo-HV71 hemma hos henne.

Visst kan man lära känna människor rätt bra genom bloggar, men kanske inte så bra att man är nära att hälsa mannen i huset välkommen när han kommer hem...

Modo vann för övrigt med 4-1 och Markus Näslund, den spelande styrelseledamoten, gjorde sitt första mål för säsongen. Naturligtvis hade S och jag stor del i både vinst och Markus mål.

Dagens FRA:are - Staten och kapitalet

Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

5 kommentarer:

Cecil sa...

Det var ett skojigt initiativ att bloggträffas! Kram på´re

Om mig sa...

Ja trevligt var det att äntligen ses!! Och att vi hade stor del i segern är helt klart, vilket lag klarar sig utan hängivna supportrar?!!

Vonkis sa...

Cecil
Det var det sannerligen och kram tebax!

Susseribloggeri
Ja jag vet då inget, sebara hur det höll på att gå mot Frölunda senast, bara för att man jobbar sent håller de på att klanta till det...

Om mig sa...

Jag höll nästan på att hälsa dig välkommen hem när jag såg ditt inhopp i hockeybloggen...men insåg att det nog inte passade in just då och där..hmm. Verkar smitta det där att hälsa välkommen på fel ställe.

Vonkis sa...

Susseriblogger
Hälsningsflunsan, den nya influensan!