lördag, november 07, 2009

Unikt, för hundrafemtioelfte gången...

Välkommen till BildBloggen

Tänk att bilderna på en 16 årig Angelina Jolie kan vara så unika att de fortfarande ses som okända över ett år sedan det skrevs om dem för första gången i svenska tidningar...

Expressen 12 april 2008
Aftonbladet 6 november 2009

Där emellan har jag läst om dessa "okända" bilder fler gånger än jag kan komma ihåg. Hur var det med att kolla upp de nyheter man går ut med?


Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

2 kommentarer:

Anonym sa...

Angelina hit och dit. Ge mig pitten istället, han borde väl också ha några hemliga bilder nånnstanns.

Vonkis sa...

Anonym
Det är inte bilderna i sig jag stör mig på, det är att tidningarna skriver om dem så ofta och att de varje gång hävdar att de är okända. Fast jag skulle inte heller tacka nej till lite bilder på Brad.