onsdag, november 04, 2009

Tidigare Idolsynder

Välkommen till IdolBloggen

Det här är ju helt underbart, aftonbluddrarna Tobbe och Trus har letat fram tidigare synder som Idol juryn har gjort sig skyldiga till. Ett varnande ord bara, se till att ha skämskudden framme.

Laila Bagge - Here we go again Måste dock säga att Laila verkar ha en enorm självdistans.

Anders Bagge som en av dykargubbarna i videon med Legacy of sounf feat. Meja - Happy

Tyvärr hittar jag inte Andreas Carlssons video till singeln Those were the best days så ni får hålla er till tåls med det lilla som visas i klippet ovan.

Sedan så ser jag med skräckblandad förtjusning fram mot fredagens veckofinal i Idol. Att höra Rabih sjunga All my life med K Ci & Jojo kan nog bli v.ä.l.d.i.g.t. smärtsamt, låten är ju rätt vedervärdig som den är redan, men det ska bli kul att höra Tove sjunga Elvis.




Sverigedemokraterna i Riksdagen - Nej tack
Free Dawit Isaak

4 kommentarer:

Lilltrolls far sa...

Säger bara en sak... Sanyaja!!! (eller hur han stavas).

Fjortisar med för mycket pengar på mobiltelefonerna kommer att se till att din favorit kommer att åka ut som trea, det är min förutsägelse.

Vonkis sa...

Lilltrolls far
Hoppas verkligen att du har fel, men innerst inne vet jag ju att du har rätt. Käse.

Lilltrolls far sa...

Får villigt erkänna att jag hade fel.

Vonkis sa...

Lilltrolls far
Antar att du inte är så ledsen över det.