onsdag, september 23, 2009

Vem är det som dör?

Välkommen till TV-Bloggen

Mia och jag har tittat på bilder från sjätte säsongen av Grey´s anatomy, speciellt bilder från en begravning. Frågan är bara VEMS begravning alla är på.

De vill nog få oss att tro att det är Georges begravning, men vi är lite fundersamma på om det inte kan vara Callie som dör. För som Mia säger, varför ska de släppa bilder från Georges begravning och avslöja att det är han som dör när de gjorde en sådan cliffhanger kring honom i våras?

Och varför är T.R Knight med på bilder här från den sjätte säsongen, uppklädd, i vad som skulle kunna vara begravningskläder?

Frågorna hopar sig.

Vi tror att George hamnar i ett koma så att han kan komma tillbaka längre fram.

Oavsett så kommer Mia och jag att hänga på låset på internätet imorgonkväll då den sjätte säsongens första avsnitt har vistats i USA.

Så, då fick vi det sagt.

Eric Dane får vara med på bild bara för att han är så snygg. Bilden hämtade jag här.

Och Mia bad så snällt om en bild på Alex Karev (Justin Chambers) när han ser sårbar ut... Den bilden hämtade vi här.

LilleRille
Free Dawit Isaak

12 kommentarer:

Anonym sa...

Egentligen hoppas jag att George dör... då blir det mer tårar. Tårar är vackra... älskar sårbara killar... Hahahahohohoh
/Miyala

Bloggullet sa...

Jag har tyvärr inte sett på programmet.

Däremot håller jag med dig i förra inlägget om kungen.
Första gången jag hälsar på här, jag kommer tillbaka.;o)
Kram

Vonkis sa...

Anonyma Miyala
Du är inte klok på en fläck du.

Bloggullet
Välkommen hit och kul att du vill komma tillbaka

Ja, det är synd att det ska vara så olika mellan folk och folk, de som har ska få verkar vara devisen...

lillasyster sa...

om du tittar på bilderna så ser du att georges mamma sitter längst fram på begravningen... vad kan det betyda tror du????
att skådisen är med och är uppklädd kan ju vara för att de kanske kommer att ha "öppen kista " ...
låter detta rimligt tycker du ??
det tycker i alla fall jag :D

Vonkis sa...

Lillasyster
Men varför är inte bröderna med? Och med tanke på hur kroppen såg ut på sjukhuset tror jag inte att de har en öppen kista, det gick ju inte att se vem det var.

lillasyster sa...

de kanske inte kunde få tag i skådisarna som spelar de ??? eller så har de valt att slopa bröderna av nån anledning
sen går det ju alltid att "fixa till" "kroppen" så att den blir finare...
skådisen har själv sagt att han hoppat av och att han dör... dessutom på tv.com mfl står det att george dör.... mamman skulle inte vara med om det vore callie som dör då vore hennes pappa där...

lillasyster sa...

varför skulle "john doe" skriva 007 i merediths hand om det inte vore george???

Vonkis sa...

Lillasyster
Vi säger inte att vi får allt att gå ihop, men det vore inte otroligt om de först får oss att tro att George ska dö och sedan blir det någon twist och så är det någon annan som dör istället.

lillasyster sa...

har ni hittat nåt om de senaste avsnitten?????

Anonym sa...

vi vet vem som dör.... men kanske inte smart att avslöja det här. Du kan läsa det på abc`s hemsida... Där står kort om vad som ska hända....

/Miyala

lillayster sa...

jag hade i alla fall rätt.. :D

Anonym sa...

Jo, det var ju det mest logiska:)!!!

/Miyala