söndag, mars 01, 2009

Gör om gör rätt!, uppdaterad

Välkommen till MelodifestivalBloggen

Nej nej nej, så här får det inte gå. Heja BWO!!!

--------------------
Om det blir Star pilots eller Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox som tar sig vidare från ena sidan i Andra chansen spelar ingen roll men från den andra sidan måste BWO gå till finalen i Globen. Sedan räknar jag kallt med att Sarah Dawn Finer blir den internationella juryns favorit och därmed blir finalens elfte bidrag.


Find baby Thor Wang
National center for missing and exploited children

12 kommentarer:

Anonym sa...

Sarah måste gå till finalen annars är det skandal

Vonkis sa...

Anonym
Jag säger ju inte att hon inte ska gå till finalen, Sarah kan komma till finalen även om hon slås ut i Andra chansen, det kan inte BWO.

Andelieb sa...

Nej, usch, inte piloterna! Har inte folk musiksmak??? Eller vad skriver jag? Det är ju ingen nyhet. Las Vegas har ju vunnit hela tjottaballongen....det är nog mer anmärkningsvärt att jag fortfarande orkar engagera mig. Kanske har ett självplågardrag någonstans...

Vonkis sa...

Andelieb
Ja just ja, du gillade inte Las Vegas, var det hästb***e du sa den sög? Hi hi hi

Andelieb sa...

elefant***** till och med vill jag minnas. Det kom från hjärtat och det står jag för. =)

Vonkis sa...

Andelieb
Oj oj, trodde sånt kom från andra ställen.

Andelieb sa...

Nej mina åsikter kommer alltid från hjärtat ;)

Vonkis sa...

Andelieb
Det var b******a jag åsyftade...

Anonym sa...

*asg* Rigo och vad fan dom nu heter & Piloterna är så kassa bägge att jag hoppas på ingen av dom!

Piloterna är bara kassa kopior & Rigo är bland de sämsta jag hört

Sarah måste gå vidare, BWO är i år för mig JÄKLIGT tråkiga synd, jag brukar gilla dom.

Vonkis sa...

Kevin
Jag vill inte skicka vare sig Rigo eller piloterna till Moskva men de vore kul med någon av dem i finalen. Båda låtarna är väldigt dansanta.

Sarah hoppas jag ska ta sig till finalen med hjälp av den internationella juryn för BWO bara måste komma till Globen. Tycker verkligen att deras låt är helt makalöst vacker.

Vonkis sa...

Kevin
Jo, välkommen hit skulle jag ju också säga :-)

mossfolk sa...

Jag tyckte att Agnes och Star Pilots borde gått direkt till globen båda två... och var lätt upprörd över att just de var tvugna att duellera mot varandra :)
Sarahs låt var jag sådär imponerad av, men var ändå säker på att det var hon som skulle gå vidare i den duellen.
Överhuvudtaget tyckte jag annars att det här var den bästa delfinalen, alltså de med flest bra bidrag och ingen självklar utgång.