söndag, mars 08, 2009

Ett foto i timmen

Välkommen till FotoBloggen

Det är dags för Ettfotoitimmen (EFIT) och idag har jag fungerande batterier!

Har försökt få in koden för en sån där liten lapp som visar att man är med i EFIT men det gick inget vidare, fattar inte hur jag ska göra. När "lappen är sparad är den ju en bild och den kan jag inte få in i bloggmallen.

Ja ja, nog om det nu. Här kommer min första bild.

8:32 Frukost
Något som bilden inte förtäljer är att det här bara är den första omgången gröt, eftersom jag inte gillar kolsmak när det kommer till gröt fick jag snällt göra en omgång till...

9:46 Operation kastrullräddning
Den går att rädda, behöver bara slita någon timme till.

10:31 Vårtecken
Hmm, skärpan hamnade visst lite galet men det syns ju ändå att det är en liten knopp som är på väg fram!

11:36 Träning
Svetti svetti svetti. Skönt att så smått ha kommit igång med träningen, nu gäller det bara att fortsätta...

12:48 Belöning
Frågade efter badmystips tidigare, så här blev resultatet. Nu hoppar jag i en stund.

13:40 Städning
Inte är det roligt att städa inte men det måste göras ändå och då är Rolfy bra att suga med.


Alcazar till Moskva!


Find baby Thor Wang
National center for missing and exploited children

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså, det bränns vid i pannan? ;)

Vad säger du.. får du inte till EFIT-bannern jag har på sidan? Du laddar hem den ja (som du gjort), sen får du ladda upp den till denna sidan med. Koden till bilden får du väl automatiskt då? Fast, kan man ingen HTML kanske det blir problemetiskt ändra på sådana här gratissidor.

Vonkis sa...

Micke
Det enda jag får hem är en bild av själva bannern. Har varit inne på egenskaper och allt möjligt men får inte upp någon kod ändå :-(

Anonym sa...

Jag har skrivit ett svar med hjälp, hos mig där du frågade. Kod o allt. Tjopp! :-)

Vonkis sa...

Ellis
Tack så väldigt mycket för hjälpen. Tyvärr hittar jag ingen gadget, har en lite äldre version av blogger och vill inte ändra för då kan en massa saker som jag lagt in försvinna. kanske är det det det (mycket blir det hi hi) beror på.

Bloggblad sa...

Det är kul med EFIT, men själv har jag aldrig kommit mig för.

Vonkis sa...

Bloggblad
Har också tänkt vara med ett tag. Gjorde ett tappert försök förra veckan men då hade jag inga batterier till kameran.

mossfolk sa...

Men oj så mysigt du fick till det där med badet. Tyvärr är jag värdelös på att bada. Kan längta efter det när jag är ute och fryser, tycker att det är evighetslång väntan innan vattnet är upptappat, men blir rastlös efter fem minuter när jag väl klivit i...