söndag, mars 22, 2009

Bilder från förr

Välkommen till BildBloggen

Här kommer några bilder från förr, det vill säga från förra helgen men det är ju också förr. Det äldre underverket heter Simon och bor i Uppsala, det yngre heter Julian och bor till vardags i Zürich, Schweiz.


Alla goda kockar smakar av maten innan den serveras, det har vi sett på Hell's kitchen.


Du lagar så äter jag (var det inte någon geografiramsa som gick ungefär så?).


Jag är ju klar snart så vi kan passa på att ta kortet till min kokbok nu.


Vill Gode Herrn ha något att dricka till maten?


Jag ska visa dig heeela världen, jag lovar.


Find baby Thor Wang
National center for missing and exploited children

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Vilka härliga bilder på härliga ungar!

Vi ska laga ni ska äta... Viskan Lagan Nissan Ätran.

Tänk vad mycket rabbelkunskap som sitter kvar sen skoltiden. Häromdagen såg en ramsa om planterna. Nåt med Mor vattnar jorden... äsch, jag måste fråga. Sånt är bra att kunna till frågesporter och sånt.

Vonkis sa...

Bloggbral
Ja så var det ja! Jag kommer mest ihåg svensaramsorna, Aldrig stavas aldrig med två l men alltid stavas alltid med två l. Och så de om substantiv och verb så klart.

Evas blogg sa...

Vilka fina killar!

Anonym sa...

Toppen bilder.
Här sitter man och funderar på "äta vi, laga ni" va kunde de älvarna heta förutom lagan och nissan, och så när man kommit på svaret och ska visa sig duktig, har bloggblad redan hunnit före. jaja så det kan bli. / Elisabeth