lördag, oktober 18, 2008

Snart inget internetande!

Välkommen till FlyttBloggen

Det här är sista lägenheten i den gamla lägenheten, så imorgon är sista dagen med internet här! Jag har sagt upp den från och med måndag för att snabbare få uppkoppling i den nya (och förhoppningsvis nytapetserade) lägenheten.

Måste komma ihåg att melodikryssa och betala räkningarna innan dess. Käre värld.

På tal om nytapetserad lägenhet.

Om en lägenhet har stått tom sedan augusti, hur svårt ska det då vara att se till att den är tapetserad och klar när den nya hyresgästen kommer? Pratade med värden i tisdags och de skulle "se om de hinner få tag på några hantverkare" så att lägenheten är klar när jag flyttar in om en vecka!

jag kan ju inte göra något i den nya lägenheten om den inte är klar när jag flyttar in?

Irriterande.

5 kommentarer:

skoggie sa...

Hej gumman! Jag är sjukt dålig på att höra av mig just nu. förlåt.. är det den 15okt du fyller år? säg inte att det är den 15 sep för då har jag totalt missat dig såklart...fast det har jag ju även om du fyllde den 15 iofs..skit... GRATTIS för säkerhets skull!!! puss!

skoggie sa...

hur har det gått med flytt?

Vonkis sa...

Tackar tackar, det var i september jag fyllde år :-)

Det går hyfsat med flytten. Det är ju värst nu på slutet, att veta hur man ska packa det sista.

Anonym sa...

Haha! Skoggie det skulle ha kunnat vara jag.. och du som träffade vonkis ca en vecka efter hennes födelsedag, hihi! Du blir nog förlàten ska du se!

Kramar till er bàda!

/Miyala

Morgondimma sa...

Du får uppsöka McD de bukar ha trådlöst internet