måndag, oktober 27, 2008

Äntligen!

Välkommen till FlyttBloggen

Jag har internet!

Tyvärr har jag ingen TV, signalen är för svag men man kan ju inte få allt här i världen...

Flytten gick bra, tack alla ni som hjälpte till, belöningen kommer, snart hoppas jag. Och vilken tur att vi inte flyttade igår, söndag, så regnet öste ner.

Uppackandet går ganska bra. Tolv flyttkartonger är tömda, datorn på plats (naturligtvis), och TV:n digitalboxen och dvd:n är också på plats, även om ju inte digitalboxen fungerar. Det har blivit lite film på kvällarna istället, The Bourne Supremacy och The Bourne Ultimatum, han är inte ful den där Matt Damon inte...

Nej, nu ska jag fortsätta packa upp saker *pust*

4 kommentarer:

Anonym sa...

när får man se bilder på lägenheten då???/ lillasyster

Vonkis sa...

Det dröjer tills lägenheten är uppackad, möblerad och klar, så det tar nog ett tag...

Anonym sa...

aha va synd=)...
du får beskriva den för mig när du kommer hem till jul då hihi/ lillasyster

Vonkis sa...

Men hörrö, SÅ läng tid ska det inte ta!