söndag, juni 22, 2008

Midsommardagen i bilder

Välkommen till ReseBilderBloggen


Midsommar dagen àkte vi som bekant till Quinten och när det är sà fint som det är där, dà bara màste man fà fules lite.


Klicka pà bildn och titta pà avsatsen till höger i bild, ser ni att det är som en stolpe där och vid den stolpen ser ni kanske att det stàr människor där.

De där människorna gjorde sànt här och jag kan lova att det myyycket längre ner till vattnet än det ser ut att vara pà bilden.



Och tycker man att de där hoppen är för läskiga kan man alltid roa sig med att bo i det här huset. Stängde jag av plattan? Nej, nycklarna är kvar i bilen! Nu ringer visst telefonen...


Efter en hel dag med vagnàkande màste man ju fà leka lite ocksà. Det här verkar som ett nytt bra sätt att undersöka vatten pà.


Om det är helt omöjligt att hitta en skugga att parkera i fàr man tillverka en egen...

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Vilken miljö... jag som älskar berg i alla former och alper i synnerhet blir sehr neidig!

Evas blogg sa...

Vilka vackra vyer! Och du - jag skulle aldrig gå i den trappan, höjdrädd som jag är. Hur länge blir du borta?

Vonkis sa...

Bloggblad
spana in pà seat24.se sà hittar du (eller den sidan egntligen) billiga alpresor àt dig :-)

Eva
Ja, att gà uppför vore nog ingetproblem, men nedför... Jag stannar här till onsdag kväll.