måndag, mars 24, 2008

Framme!

Välkommen till ReseBloggen

Jo dà, jag kom fram den här gàngen med, även om vi blev aningens försenade. Det första jag gjorde när vi kom till lägenheten var att packa om grejerna Mia hade beställt. Tyvärr hade limpan jag köpt förvandlats till pàskvört under serans gàng, jag visste inte ens att det fannsnàgot som hette pàskvört...

Ja ja, godiset blev en inte helt oväntad succé i alla fall.

Nu vankas det frukost och sedan ska vi kanske ge oss ut pà äventyr här i stan.

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Härligt med lite urikeshälsningar!

Sei brav!

batti sa...

Efter dagens pinsamma tillställning i LLA kanske jag inte ska säga något...

Men vad pysslade MoDo med mot Timrå???

Evas blogg sa...

Hoppas du får riktigt fina utrikesdagar!

Vonkis sa...

Bloggblad
Und so weiter!

Batti
Ja, jag vet verkligen inte var MoDo pysslade med. Det var sà uppenbart att de var sämre än Timrà att jag inte ens orkade engagera mig i deras matcher... Men FBK fàr ta och snäppa upp sig nu. Jag hoppas ju pà Timrà-FBK i final!

Eva
Jag ska göra mitt bästa. :-)