tisdag, mars 25, 2008

Dag nummer tvà i Zürich

Välkommen till ReseBloggen

Vi har inte vädret pà vàr sida den här gàngen. Det snöar och snöar och snöar.

Igàr var vi i Steffs hemstad, Bremgarten, pà marknad. Det är fantastiskthur lika marknader kan vara. Det sàldes snabbmat, hemsmide, godis,leksaker och kläder. Vi gick förbi det mesta men Julian fick med sig en ballong hem, fràgan är egentligen vem som har roligast med den...



Idag har vi gàtt runt lite pà stan här i Zürich och spanatin saker att köpa pà torsdag, dà vi fàr lön! Jag har hittat värsta bästa grejen till Isa som fyller àr snart.

Jo, Annie, jag har lovat att vi ska göra lite mer saker pà bröllopet i sommar. Du fàr höra mer när jag kommer hem igen.

Màste även visa lite bilder pà en läsande Julian, det är sà sött!!!





Imorgon blir det mer bröllopsplanerande och sà ska vi gà pà bio.

Höres.

5 kommentarer:

Evas blogg sa...

Men så härligt det ser ut, att ligga och läsa för ett litet barn! Längesen jag gjorde det. Men snöar det där? Upp och nedvända världen tror jag. Ha det bra på din fortsatta semester!

Bloggblad sa...

Mysigt! Använder dom muddar där nere också?

skoggie sa...

En stooor kram till er där borta. Mia, kul att du kommer till Sverige i April! Hoppas ni har det bra, fast det vet jag faktiskt att ni har!=)

Anonym sa...

Åh jag skulle vilja vara där också. Mia är så himla fin! Det är så roligt att se dem tillsammans. Önskerbilder: några på Steff också.

Hälsa dina värdar från mig och vinka till Zürich.

kram!

Anonym sa...

måste säga att jag anser att mia såg smått galen ut på bilden med ballongen =)