lördag, februari 09, 2008

Vad har tagit åt mig?!?

Välkommen till Bloggbloggen

Nu har det gått så där lång tid sedan jag bloggade igen, glömmer liksom bort det mellan allt jobbande. Jag har ju inte ens bloggat om Melodifestivalen som kör igång ikväll!!!

Lite tråkigt är det faktiskt att sitta själv och titta på en liten liten TV men då blir det i alla fall inte en massa prat om annat så att jag missar låtarna. Ja, jag är en sån där rtåkmåns som säger åt folk att inte prata under bidragen. Så det så!

Nu ska jag läsa runt i bloggvärlden och se vad jag missat de senaste två veckorna.

2 kommentarer:

miyala sa...

Hehehhe, vi är LIKA du o jag... hatar när folk pratar under làtarna (om det inte är jag förstàs;)) Nu ska jag se vad du skrivit! Hm... jag fàr sitta framför datorn...

Bloggblad sa...

Tänkte just på dig när jag läste om Mel-festivalen ikväll, att du kommer att sitta som ett tänt ljus.
Självklart ska jag sticka lite till den. Hinner säkert två muddar i det lite kraftigare garn jag har nu.