lördag, februari 16, 2008

Ledig?

Välkommen till LovBloggen

Vi har ju sportlov nu (hurra!) så det gäller att passa på.

Jag har planerat en hel del saker som ska hinnas med under de här lediga dagarna.

Naturligtvis ska jag städa lägenheten, jag ska försöka få en tvättid, flera av blommorna ska få ny jord, skolpapper ska sorteras upp, nya arbetsskor ska köpan, ska spana in en ny kyrka imorgon, ska komma igång med träningen, ska laga en massa mat att frysa in, borde byta gardiner i köket, boka biljetter till hufvudstaden, framkalla bilder från snapfish innan gratiserbjudandet går ut o.s.v.

Sa jag att jag var ledig?

Nä, tänkte väl det...

5 kommentarer:

Humlan sa...

Du kanske skulle planera in lite tid för att vara oplanerad också...

Vonkis sa...

Humlan
ja du, där sa du något...

PGW sa...

Kära nån, räcker det med en vecka till allt det där?

Evas blogg sa...

Ledig?! Jag tycker du ska ta en "bara-vara" dag också.

Anonym sa...

Vart tog KTMF vägen i den veckan? Men du kanske skall ändra det till KTFMS.
Är det denna vecka som du har sportlov?