lördag, februari 09, 2008

Jag får vara en stund mitt i livet

Välkommen till MusikBloggen

I slutet av januari hade Bokblad med en sv sina sånger i tv, Gudstjänst från Söderledskyrkan för att vara mer exakt. Tyvärr misade jag tv-sändningen men tack och lov för internet. Jag spanade in programmet där och väntade på att låten skulle komma.

Det var väl värt väntan. Texten gick rakt in i och jag satt framför datorn och bölade.

Den här eftermiddagen har jag ägnat åt att maratonlyssna på låten på Bloggblads myspace. Nu bara måste ni lyssna på den allihop. Lova mig!


hit och klicka på "Mitt i livet" och njut, bara njut.

Lova.

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Å, vad gullig du är. Jag blev alldeles paff och samtidigt varm när jag såg vad du skrivit!

Jag skulle kolla om du redan hunnit kommentera Chr S-gren... Egentligen skulle jag väl vara nöjd att nån i min ålder går vidare, men dels tyckte jag låten lät som 60-talsschlager från Tyskland, dels tycker jag att det är en ungdomsgrej det här. Helt okej när medelålders uppträder och så, men just sån här tjosantävling...

Vonkis sa...

Bloggblad
Visst är han läskig! Och så är han så där äckligt stolt över att han själv valt ut danstjejerna, huvvaligen.