torsdag, september 06, 2007

Skolfotografer...

Välkommen till Fotobloggen

Så har jag då blivit fotad för skolkatalogen. De tog även ett porträttfoto av mig som ska sitta på mitt skåp. Fotot alltså, det är inte jag själv som ska sitta där.

Tyvärr har jag sett hur fotot blev och jag kan väl inte påstå att det blev något höjdarresultat. Jag skulle vrida på huvudet och hålla ner hakan. Såg ju verkligen naturligt ut.

Finns det någon i hela världen som ser bra ut när den håller ner hakan? Såna gånger får ju till och med The Olsen Twins dubbelhaka.

Jämmer och elände!

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Njae, jag håller inte helt med. Man kan liksom suga in hakan om man håller ner den lite. Däremot är det viktigt att fotografen finns lite ovanför en... för underifrån blir hakor alltid groteska.
Men du har ju inga hakor att dölja!!!!!!!

Evas blogg sa...

Får vi inte se fotot?!