onsdag, juli 11, 2007

Är det hon som är hon?

Välkommen till Besökbloggen

Tog en resa söderut igår (enligt vissa så långt som till kanarieöarna) och träffade Bloggblad. Som tur var hade jag fått med mig en kompis, för inte kan man (jag) ju åka så långt helt själv och träffa en bloggare i verkliga livet inte. Nääää, så absurt!

Satt där utanför kyrkan och trodde nog att jag såg när hon kom. Men var det verkligen hon som var hon? Profilen stämde ju, men framifrån... men se det VAR hon som var hon!

Bloggblad är den första bloggare jag träffat på riktigt. Ja, då räknar jag ju inte med de bloggare jag kände innan de började blogga såklart. Det var både spännande och lite nervöst faktiskt. Tänk om hon inte alls skulle vara som jag har "bestämt" att hon ska vara. Men det var hon ju, och det var något bra det :-)

Nä, nu måste jag fortsätta städandet. Päronen kommer ju imorgon! Tänk att jag alltid (och jag menar verkligen alltid) börjar blogga då jag ska städa.

Sannerligen ett mysterium.

7 kommentarer:

PGW sa...

Visst är det mysko? Vissa bloggare finns liksom på riktigt. Fattar inte riktigt det där.

Humlan sa...

Visst är det roligt att se att bloggare finns även på riktigt..
Men vissa är sig inte riktigt lika på sin egen blogg, jag hade då ALDRIG känt igen dig!

Visst är det lätt att fastna i bloggvärlden när man ska städa eller diska eller tvätta eller...

Strumpstickan sa...

Bilden hos henne på dig var fin, såg sådär somrig ut, kul att hitta hit!

Evas blogg sa...

Men vad roligt, att bilden stämde. Det kan ju ibland bli helt fel.

Bloggblad sa...

*pustar ut* Det var ju tur! Jag tycker annars själv att jag gör mig bättre i skrift än lajv... :)

Bilden av dig stämde inte riktigt, du ser så allvarlig ut på din vinjett - och det var du ju inte :) Det var jättekul att träffa dig, det blir säkert fler gånger. Hoppas du börjar i motettkören, för då blir det många gånger... jag kollade och det är den kören vi ska samarbeta med.

Anonym sa...

Hej! Vad roligt med någon från sin egen hemstad!!Har sett ditt namn i olika bloggar men inte smugit hit och kollat tidigare! Du ser helt olik ut på din och bloggblads bild. Hälsningar från "Morskan"

Vonkis sa...

PGW
Det är verkligen mysko, förstår inte riktigt hur det går till.

Humlan
Ska byta bild nu strax, päronen har ju sett hur jag ser ut nu:-) Och gissa vad jag egentlige skulle göra nu när jag bloggar, just det, dammtorka...

Strumpstickan
Välkommen hit! Hoppas du tycker det är kul här fortsättningsvis också.

Eva
Ja, tänk Bloggblad hon varit en sån där surfis med hopdragen mun i verkligeheten. *skakar förfärat på huvudet*

Bloggblad
Hoppas att det blir fler träffar för oss framöver. Funderar allvarligt på motetkören, beror bara på vilka dagar de övar (och om jag platsar).

Morskan
Välkommen hit du också!
Jag smyger omkring lite här och där och lämnar små avtryck, vad kul att du ville lämna ett här hos mig!