lördag, juni 16, 2007

Blåser det blåser

Välkommen till VäderBloggen

Herre min Je vad det blåser de här dagarna. I torsdags blåste det så mycket att jag inte kunde cykla och det låg en massa grenar efter vägarna.

Och kallt har det blivit också.

Vi var några från jobbet som var ute igår och firade skolavslutningen. Det var väldans trevligt men ack så kallt då jag cyklade hem där i natten.

Fy vad negativt det här blev, måste ju skriva något positivt också.

Efter att ha börjat på Trädgår'n drog vi vidare till Harry's och jämarns vad jag svängde mina rakade lurviga. Nu kanske ni undrar vad det är som är så positivt med det. Jo, jag tillbringade nämligen hela kvällen och natten i de här skorna utan att få tokont i fötterna!



Och så hade jag ju tokroligt också, och det är ju alltid positivt :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

snitsigt! erkänner att jag aldrigt ägt högklackade skor...utom bröllopsskorna. kan nog inte föra mig i dom. skulle säkert behöva långsamt lunka mig framåt samtidigt som jag håller ut armarna för balans.

Bloggblad sa...

Mina fötter skriker bara de ser såna skor.

Humlan sa...

Och snygga är dom också!
Ett par snygga OCH bekväma skor är värt mycket!

Vonkis sa...

Annie
Fast du gick ju rätt bra i dom på bröllopet.

Bloggblad
De är betydligt skönare att gå i än de ser ut att vara. Jag lovar.

Humlan
Tackar. Är väldigt nöjda med dem. Och inte var de så dyra heller, under 400 kronor!