torsdag, maj 17, 2007

Många lediga dagar

Välkommen till Ledighetsbloggen

Jag har fyra lediga dagar! Förra gången jag/vi hade det blev jag ju sjuk men så verkar det inte gå den här gången (peppar peppar) så gissa vad jag ska göra. Just det. STÄDA! Är så otroligt less på röran här hemma.

Vad har hänt annars då sedan sist jag bloggade?

Våren har rusat.
Jag har varit Carola.
Håret ser inte riktigt likadant ut.
Öst har tydligen gått ihop för att störta väst.
Birro har fått mig att gråta.

Ja, det var väl allt tror jag.

5 kommentarer:

batti sa...

Inte du också...

När ska folk fatta att väst också röstade på öst. Och varför är det ok att Sverige, Danmark, Norge, Holland, Island och numera även Finland röstar på varandra?

Väst skickar skräp. The Arks låt är ok, men den stack ju inte ut på nåt enda sätt. Ungeröfr som resten av västs låtar. Förra året vann Finland och det är väl inte ett östland...eller?

Vonkis sa...

Läs det jag har skrivit tidigare om ESC, jag var ironisk om det jag skrev här. Jag ringde själv och röstade på Serbien och Ungern, hon med resväskan.

Anonym sa...

Vaddå "varit Carola"? Hur då?

Evas blogg sa...

Har du klippe dig (ändrat frisyr)? Birro, hur var det? Var det något han läste som fick dig att gråta? Hoppas du får fina dagar och lycka till med städandet!

batti sa...

Ok, då ber jag om ursäkt...
Respekt!