söndag, maj 06, 2007

Löjligt billigt, rättad

Välkommen till Musikbloggen

Nu har jag så äntligen beställt två skivor med Weeping Willows. Och det var löjligt billigt. 127 kronor för två skivor inkl. frakt. Vilka skivor jag köpte? Det blev deras två första, "Broken Promise Land" och "Endless Night". Den första har jag sedan tidigare, men den är bränd, från tiden när det inte var olagligt att ladda hem och bränna skivor för eget bruk. Men det är en helt annan sak att ha en "riktig" skiva i ägorna och så känns det ju bra att stödja ett så bra band också :-)

So it's over
It' over for now
We finally fell asleep
And it's over for now
We argued again
We just couldn't agree
We finally fell asleep
We just let it be
But tomorrow will be another day
And we will have to try another way
So It's Over, Carlson/Weeping Willows

6 kommentarer:

High Power Rocketry sa...

: )

Bloggblad sa...

Men vad häftigt att ha samma namn på sina skivor... heter alla likadant :)?

Vonkis sa...

Bloggblad
Ha ha, oj då, så de tkan bli men nu är det rättat. Tack för hjälpen :-)

Bloggblad sa...

Jasåååå.... :( Och jag som tyckte det var ett så käckt grepp...

Evas blogg sa...

Jag tycker att "Broken Promise land" är den bästa de gjort.

Vonkis sa...

Bloggblad
Såry att jag förstörde din illusion :-(

Eva
Det är den enda hela skiva med dem som jag har hört men det är verkligen en tokbra skiva som nog v ar svår att följa upp.