torsdag, maj 31, 2007

Det här med papperna, uppdaterad

Välkommen till dukomentationsbloggen

jag har talat med banken om det här med hr länge man ska spara på viktiga papper men de hade ingen aning om det. tycer jag var dåligt. Så jag ringde till skattekontoret och de sa att deklarationen ska man spara i 6 år. Det kan även vara bra att spara lönespecefikationer och sån man gör avdrag på i deklarationen i sex år. "Vanliga" räkningar behövde man alltså inte spara!

Det var skönt at veta, nu ska jag brutalslänga mer papper.
-----------

Men NU blev det väl publicerat hoppas jag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du kollat in krukorna?

Humlan sa...

Jag brutalkastar också ibland, men det blir bara någon pärm här och där, så jag ligger alltid efter..

miyala sa...

Stackars mig! Jag sparar ingenting... nästan... deklarationen sparar jag i ca ett àr... hm... màste skärpa mig!