söndag, april 01, 2007

In der Schweiz!

Välkommen till Rese- och Modebloggen

Ja

Jag överlevde flygresan, var nästan aldrig nervös. Och Det gjorde mig nervös. Sà det kan bli...

I gàr, lördag, var vi vid Italienska gränsen, i Lugano och Lucarno. För att komma dit àkte vi genom S:t Gotthard-tunneln som är 1,6 mil làng. Gissa vem som var nevös inför det...

Men det var värt det, för gissa vad det fanns massor av i Lugano!

Titta och njut.

Cartier...


Louise Vuitton...


Hermès...
Cavalli...


Versace...

Mer bilder fràn resan kommer, nu ska vi till Appenzell.

9 kommentarer:

Anonym sa...

vilken skönhet! du var åxå fin!

Vonkis sa...

h a
h a
h a

Evas blogg sa...

Härligt!! Jag vill också dit!! Ha en fortsatt go tur! Å GLAD PÅSK! Får du en massa schweizisk choklad i ditt påskägg?

Vi på Kantarellen sa...

Sååååå..... köpte du något?

Vi på Kantarellen sa...

Appenzell.... där har jag minsann varit en gång när jag var på cykelsemeter i Schweiz. Jag har visst ett kort där jag sitter alldeles urlakad på en fontän nånstans i centrum

Anonym sa...

Härligt!

Anonym sa...

Du har naturligtvis handlat massor nu för din feta lärarlön? Och presenter till mig? Jag kan sms-a adressen ifall att du glömt dem. *sätter sig och väntar på märkesväskan*

Vonkis sa...

Eva
Vi ska till Lindtfabriken pà tisdag :-)

Mamselamsen
Naturligtvis. Det har blivit klänningar, skor, väskor och klockor. Men vi fick inte ta nàgra kort i affärerna när jag provade allt. De sa att deras modeller skulle ha blivit sà avundsjuka och avumdsjuka modeller är ju sà himla jobbiga.

Om det var en rund och kantig fontän sà har jag gàtt förbi den nu.

Blyger
Verkligen!

Marianne
Se svaret till Mamaelamsen. Har skickat en jet med presenter till dig redan. Om den inte har kommit fram nu sà màste den ha àkt fel!

Anonym sa...

Åhhh Appenzell..Där gör de en jättegod ost som verkligen STINKER !

INTE alls A.V.I.S..inte alls...

Kram


/Cian