måndag, april 02, 2007

Det börjar som vanligt, uppdaterad

Välkommen till Slutspelsbloggen

Sin vana trogen har MoDo nu tagit ledningen mot HV71. Hàll i det här nu!
------------
Uppdaterad 19:22

Och nu har de gjort 2-0 och HV:s màlvakt verkar inte se sà pigg ut...

-----------
Uppdaterad 19:54

Vad nervöst det här är! Nu har andra perioden börjat och jag vill bara att matchen ska vara slut och att MoDo ska hàlla i det här.

------------
Uppdaterad 20:04

Hjälp.
Nu är det 3-0 och MoDo ska spela med en man mindre. Käre värld.

------------
Uppdaterad 20:55

Herre min Je! 4-0 till MoDo mot HV71, i sjunde och avgörande semifinalen, pà bortaplan. Det trodde jag aldrig.

-------------
Uppdaterad 21:08

HJÄLP!!!
4-1 och 5 minuter kvar att spela. SLÄPP INTE DET HÄR NU!!!

-------------
Uppdaterad 21:10

Och precis dà gjorde gjorde MoDo 5-1 och sà gàr publiken. Varför inte hylla sitt lag för att de faktiskt har tagit sig till semifinal. Och medans jag skriver det här gjör HV 5-2 och genast blir jag nervös igen...

1 kommentar:

Morgondimma sa...

Hurra.. eller nåt...