fredag, mars 30, 2007

Snart snart snart

Välkommen till Resebloggen

Nu är det bara en dryg timme kvar tills jag ska lämna lägenheten. Gissa vem som springer mycket på kloo just nu.

Och det har jag ju egentligen inte tid med!

Jag ska dammsuga, vattna blommorna, packa ner det sista, beställa taxi skriva ett skötselbrev till kattvakterna och...

Herre min Je vad saker jag ska hinna.

Men det är det ju värt, för klockan 22.00 ikväll landar jag i Zürich! (Miyala har ju en systemdigitalkamera (nej, jag är Inte Alls avis...) så några bilder ska det nog kunna bli här i bloggen från resandet.

I alla fall

Ha en riktigt UNDERBAR PÅSK!

9 kommentarer:

Bloggblad sa...

Vad kul det låter! Har du lärt känna din värdinna genom bloggandet, eller kände ni varandra förut?

Jorma sa...

Hoppas resan, vistelsen och påsken blir rikigt bra för dig. Blir också avis när man hör om den dära kameran ju, vill ha vill ha!

miyala sa...

Nu svarar jag dig isf Vonkis, Bloggblad, eftersom hon är pà resande fot till mig:=)

Vi har känt varandra sedan ca 15-àrs àlder... sà det blir ca 13-14 àr nu... ungefär halva vàrt liv.. ojojo... det var länge det!

miyala sa...

...det är därför jag kan verka hemsk mot henne ibland, det är "intern ironi":=)

Unknown sa...

åhhhhh schweiz i underbar vårprakt..BLIR SÅ AVIS...
Ändå har jag ju varit där rätt många gånger..
Glöm inte att åka till Konstanz och titta på husmålningarna och glöm inte att till Shauffhausen och dricka öl..Falken är sååå gott..Och om du ändå är på resande fot kan du även passa på att åka till Davos..fint där med och sen så kan du åka ner mot Italienska gränsen..Åhhh alplandskap..jag blir alldeles lyrisk..*S* men det kanske märks Hahahaha

Ha det bäst

KRAM

Anonym sa...

Eftersom du reser bort nu så önskar jag dig GLAD PÅSK lite i förväg... Hoppas du får det bra i påsk och att flygresan känns ok. :-)

PGW sa...

Lugn och fin nu! Glad påsk!!

Morgondimma sa...

Glad Påsk på're. Ha det så kul på resan

batti sa...

Glad påsk på dig!