torsdag, mars 15, 2007

Snart så!

Välkommen till jag-längtar-bloggen

Om jag räknar bort morgondagen så är det bara två arbetsveckor kavr till påsklovet. Det vill säga två veckor kvar till att jag ska till Miyala i Schweiz 8och jag ska flyga dit! huvva).

Gissa vad jag längtar!

Jag har en känsla av att jag kommer att med mig en del varor söderöver. Och en del varor med mig tillbaka norröver igen :-) jag vet inte hur många det är som beställt choklad av mig. Tro vad de ska med all choklad till...

4 kommentarer:

Anonym sa...

hur länge ska du vara där???

Anonym sa...

Så härligt att du ska åka bort! Det förtjänar du verkligen vännen. Tänk att få möta våren i Schweiz. Det var inte illa det! Fast våren är ju rätt härlig här också så klart... OK, lite avis är jag allt, men det får du stå ut med!
*kram*

Anonym sa...

aaaawwww vad roligt! Hoppas du får en helt underbar resa!!! Hälsa så mycket til Miyala och ge henne en riktig bamsekram från mig!!
ta gärna m lite, men bara lite choklad till chokladomanen herself oxå;)
Vi måste höras av snart!Var ett tag sedan vi pratades vid:(
Kram på dig och ha en underbar helg!
Ps. Tänk på mig på måndag!:)Ds.

Andelieb sa...

Choklad säger du?
Du kommer väl ihåg att jag fyller år nästa månad? ;)